wtorek, 14 stycznia 2014

co można znaleźć w komórce ?


w komórce znaczy się telefonie komórkowym, ukrył się komputer, dokładnie typ K510i. Nie spodziewałam się, co więcej jest tam jeszcze obiektyw do aparatu fotograficznego (w zamyśle) i przyciski do sejfu; na razie zdezelowałam 1 telefon i takie odkrycia, ale mam jeszcze 2:) może stanę się potentatem sprzętu multimedialnego;

poniżej zdjęcie kompa na prowizorycznym biurku, na szybko zainicjowanym z blaszanego pudełka;


aby uwidocznić kompa schowanego w komórce, należy ekranik komórki umieścić w kawałku styroduru, pomalowanego na czarno (sprayem), dla lepszego efektu można zamontować gniazdo ładowania, że taki ładny kabelek od klawiatury tam się wpina :)




klawiatura jest wydrukowana i naklejona na blaszkę, którą również skrywała moja komórka;

obecnie komputer stoi na gustownym biurku, zmontowanym z przeróżnych artykułów użytku codziennego oraz papierniczych, mianowicie: zapałki, a dokładnie pudełka od zapałek (o których jeszcze dużo będę pisać), kartka A4 w kolorze złotawym, taśma dwustronna, blaszane pudełko, taśma klejąca kolorowa,kawałek styroduru, karton po soku;


pudełeczka sklejamy, obklejamy, doklejamy nóżki wycięte z kartonu po soku i wychodzi biurko;)


w nocy mnie oświeciło, nie mam zasilania do kompa, muszę w czymś zobaczyć kontakty;
porada dnia: nie wyrzucać popsutych małych słuchawek - mają najlepsze kabelki bo cienkie i łatwo je ułożyć, ja nie miałam akurat i klawiatura cały czas walczy by spaść z biurka




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz